Hopprepslistan

Det blev lika jämnt som alltid när vi och Sala/Silverstaden möts. Efter 60 minuter var det lika på resultattavlan och publiken hade då bjudits på en underhållande match.

Min hopprepslista:


Går till: Fia som trots den status hon haft sista veckan levererar 4 poäng. En grym insats och hon lyfter hela sin kedja både spelmässigt, men även mentalt.


Går till: Camilla och Brännis som gång på gång åker på så mycket stryk under hela matchen men som reser sig...lite blod, vad är det liksom? =)


Går till: Korta konkreta instruktioner- "-Gå lång Garpen" och poff blev det mål. Det gäller bara att någon tar tag i det för med bra kommunikation kommer man långt.


Övriga kommentarer:
- Vårt powerplay fortsätter att vara bra, kunde väl ha önskat några fler avslut från min klubba men det kommer...
- Det känns skönt att min svacka under de senaste matcherna släppte lite idag, såååå roligt att få göra mål och det syntes nog också =)
- Det har nog aldrig hänt att jag blivit tacklad över sargen två gånger under en och samma match. Skönt att stolarna inte stod alltför långt ifrån sargen. Det var tufft ute på parketten idag, riktigt tufft, men samtidigt såååå roligt.

Kan knappt vänta till returen...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Ja din gläde efter dina mål kan jämföras med ett litet barn på julafton. Men man blev ju lycklig av att se de :) Jag säger bara skjut mera, 2 mål på typ 3-4 skott de är bra utdelning.

Ja det var riktigt tufft på parketten men det var en kul match att se, synd bara att resultatet inte gick eran väg.

2008-12-08 @ 00:23:38
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0