Halvt hysterisk av objuden gäst

Satt med mamma ute på verandan och fördrev tiden lite med att spela kort. Plötsligt out of nowhere kände jag något landa på mitt huvud och fastna i håret. Jag skrek halvhysteriskt och skrämde slag på mamma och mig själv på samma gång. Efter att jag skakat loss ordentligt och flygit upp på bordet kom ödlan (som tydligen ramlat ner från taket)  loss och var nog minst lika skraj som jag och mamma,...skit, kan inte krypen hålla sig på sitt håll så slipper jag få fler hysteriska utspel =)



/Garpen som rensat håret från en del andra saker också 

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Hahah jag såg bilden och läste första meningen, sen började jag garva högt här hemma. Men lätt att vara kaxig här, hade fått samma panik som du fick, men att läsa om det var riktigt kul. HIhi

2008-12-17 @ 00:41:23
Postat av: Kirran

Men är inte dom där liven en välsignelse? Om man har dom i sitt hus betyder det väl tur? hihi...roligt iaf

2008-12-17 @ 13:03:47

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0