Galet avslappnad

Kollade i kalendern i morse och insåg att jag nu varit här i en vecka. Just nu är jag galet avslappnad och har ingen koll på varken tid, dag  eller datum. Det är en rätt skön känsla eftersom jag i vanliga fall har stenkoll på alla punkter,  både jobbmässigt och privat.

Bara det att jag redan läst ut två tjocka böcker säger en hel del, jag är nämligen ingen läsare, långt där ifrån. Har aldrig tyckt att läsning är avkopplande som andra, antar att jag är för rastlös för det, men nu verkar det ha vänt...känner mig hur avslappnad som helst och kan knappt slita mig från böckerna jag läst hittills. 



Fick min julklapp från L innan jag åkte, väldigt uppskattat!

Musik i öronen, en bok i handen och en skön utsikt, kan det bli mycket bättre?


Tydlig finns det fler det än jag som tycker samma sak =) 

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: L

Ja men visst de böckerna är ju sjukt bra, man slukar de =)

2008-12-22 @ 23:05:04

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0