Det gäller att passa på

Idag har stranden hägrat och jag har blivit vän med vår gul/blåa luftmadrass. Låg och guppade på vågorna och bara njöt...

Tillbaka från stranden frågade mamma mig om jag skulle med och fixa fötterna. Jag tvekade först men kom sedan ihåg vad Kirran sa innan jag åkte: "- passa på och ta massage medan du kan!"


Det känns lyxigt värre att ha ett spa på andra sidan gatan från där vi bor.

Fick fotmassage i en timme och har numera guldiga tånaglar...riktigt snyggt faktiskt!


Ska besöka tjejerna för massage den 25:e också, som sagt...det gäller att passa på medan man kan!

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: kirran

Helt rätt tjejen!! Njuuuut!

2008-12-24 @ 00:21:10

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0