Dagen efter

Har precis vaknat upp ur den powernap jag haft i soffan. Det gick livat till igår kan jag lova, vi var ca 50 st personer iklädda tomteluvor. Tillhörde man min familj hade man gratis mat och gratis bar av någon konstig anledning, resultatet av det är en sliten familj idag, det är ju trots allt bara julafton en gång per år =)

Eftersom vi struntat i julklapparna inom familjen gav jag givitvis mig själva lite presenter. Så idag har jag suttit hos frissan i 4 timmar och ska även iväg på 1 ½ timmars massage imorrn, så det går ingen nöd på mig direkt.

Ps. Resorb är en riktigt bra grej här i värmen ;)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Var det julfirande hos Lampan? hihi

2008-12-27 @ 16:32:23
Postat av: gnurp

Jajamensan, men i år var det sjukt lyckat ;)

2008-12-28 @ 16:23:57

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0