Bilder från helgen

Hade min egen paparazzi på läktaren under matchen mot Sala/Silverstden och fick bildbevis på att jag "gästade" motståndarbåset en vända =)

Måste ha tagits hundradelar innan jag tippade över

Trivs bättre i Zundabåset ;)
Jag är rätt nöjd med att stolarna inte stod alltför långt ifrån sargen.


Direkt efter matchen

Två dagar efter

Blått och fint, gillar att hålen fortfarande syns =)
En match kvar sedan är jag fit för beachen...precis så där lagom blå *ler*

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Ja men den första bilder måste jag ju ändå ju Lia cred för för den var hon som tog, men resten av bilderna jag la in tog jag tror jag.

Så kul att hålen fortfarande syns, hahha

2008-12-09 @ 20:23:33
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag tycker du ska vara nöjd att du har coola blåmärken istället för blaffor utan vidare form..du kan ju iaf förklara hur en innebandyboll ser ut och visa upp exempel ;)

och ja, jag är väldigt bitter över att jag får blåmärken lätt :)

2008-12-10 @ 22:51:30
Postat av: Jide

hehe blåmärken är nice garpen.. jag hade några fina innebandybollar på benen nu när jag va i brasilien.. dem försvinner i takt med solbrännan ;)

2008-12-12 @ 16:09:56

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0