Bilder från dagen

Ni får ursäkta kvaliteten på bilderna, de är tagna med min mobilkamera.

En perfekt start på dagen...

Var ute och gick på stranden redan vid 07.30 och då var solen på väg upp


På vägen tillbaka var det ljusare


Pappa bjöd på banan/ananas smootihie när jag var tillbaka...gott men föredrar nog frukten som den är =)


Var en vända till den gamla militärflygplatsen och lämnade av min bror som skulle iväg på en minitrip till Phuket.


Passade på att fylla på mitt medicinskåp, en påse med diverse saker som ska med hem till Sverige.

Lite bilder från utsidan av huset...


Bakom all grönska gömmer sig huset och verandan


Gången fram till huset...grönt, väldigt grönt  =)


Baksidan av huset...
 Byggnaden till höger är själva huset och byggnaden till vänster är vår relaxdel . Det bästa av allt är att man kan springa mellan byggnaderna utan problem ;)


Inne från relaxrummet
Premiärdoppet kvarstår!

Insidan av huset, poolen mm får ni vänta på (läs: har inte hunnit fota än)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Många bilder i det där inlägget garp, internet måste ha snäppt upp sig lite sedan sist =) Mycket grönt och fint det blivit på framsidan huset.. Är det några frukter på träden?

2008-12-17 @ 13:05:02

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0