Bästa fotmassagen ever!

Idag har jag avnjutit den bästa fotmassagen ever! 90 minuters njutning och en tupplur senare var jag som en ny människa gåendes på babylena ben =) Har redan bokat tid för en ny omgång, men då blir det en vad/benmassage thaistyle, så det lär blir smärta big time.

Jag har skippat vattengympan (läs: alla som bor här deltar) i snart 2 veckors tid för att prioritera min strandpromenad (läs: kanske inte hela sanningen), men imorrn tror jag allt att jag ska joina "de äldre" och se vad det är som är så bra... får se om jag kanske kan bjuda på en bild. En morgontrött grupp med en snittålder på 50 + måste väl vara intressant och se bild på =)

/Garpen

 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0