4 par skor hittills

Jag har en förkärlek för skor, likaväl som J äger sjukt många par jeans (läs: 74 par var det väl?) så har jag säkert fler par skor än vad som betraktas som normalt. Jag har bara varit iväg en vända till Laem Tongs shoppingmall, men har redan köpt 4 par skor. Jag ska dra iväg till Bangkok om några dagar och då lär det säkert bli fler. Ska verkligen försöka hålla mig borta från skoaffärerna men känner jag mig själv rätt finns det en risk att det blir minst ett par till =)

Jag har som tradition att köpa nya joggingskor när jag är här och den här gången är inget undantag. Med tanke på hur tuff försäsong vi hade och hur mycket mina gamla joggingskor fått jobba, är det inte mer än rätt att köpa nya =) Den här gången blev det ett par rosa Adidas, hela 300 kr kostade dem ;)

Riktiga zessaskor =)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: #22

Du får lägga till 2 par :)



Låter underbart där!



Kram

2008-12-27 @ 15:57:02
Postat av: garpen

Har du fått tillökning i jeanssamlingen Jolli? ;)

2008-12-28 @ 16:22:52

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0