Ytterligare en TRÄNINGSmatch avklarad

Det blev en skön uppladdning inför matchen i förmiddags genom att lyssna på "Äntligen helg" på Mixmegapol med Daniel och Carina Berg. Skönt att dem är tillbaka så man får spontanskratta lite varje lördag morgon framöver.

Matchen mot Huddinge startade trögt för oss zessor, första 5 minutrarna var bra, resterande 15 minutrarna av första perioden sög. Jag körde på för fullt idag och spelade hela matchen, knät kändes inte alls, varken före, under eller efter så jag är jätteglad. Under andra och tredje perioden spelade vi enligt planen och skötte oss riktigt bra och radade upp chanser. Inga poäng idag heller från min klubba men jag brände desto fler =) Men jag är glad att jag äntligen stod på rätt plats och faktiskt sköt mer än jag någonsin gjort tidigare.
 
Fick några goda råd på vägen av "Härskaren": "- Garpen, du behöver bara titta i målet och skjuta så sitter dem, inte ta i för kung och fosterland" Hmmm....har inte jag hört dem orden förrut? =)

Skönaste bytet: Jag, Kirran och Fia öste på under 45 sekunder, jag tror jag tog 3 skott utifrån samt att jag brände det öppna läget. Efteråt i båset frågade Kirran om jag frös, jag svarade nej men förklarade att jag hade gåshud...bytet kändes så bra =)


/Garpen med 2 nya skottmärken

Något att tillägga?
Postat av: fia

Inte feg, världens bästa fegis :)



2008-08-17 @ 07:35:16
URL: http://israelsson.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0