Vilken jävla natt

Någon annan än jag som hade svårt att sova i natt?

Gick och la mig någon gång vid 01.00 och kunde bara inte somna. När klockan närmade sig 03.00 och jag precis var på väg att somna börjar en jävla bebis att skrika (läs: lät som om någon höll sin skrikande bebis ute på balkongen) så jag fick gå upp och stänga fönstret...återigen klarvaken. Detta följdes av att jag behövde gå på toa och sedan behövde dricka vatten så när klockan var runt 5-tiden imorse fick jag min första blund.

Jag tror att gårdagens lopp spökar i min kropp för jag har en tendens att ha svårt att sova när vi haft våra distanslopp. Borde det inte vara tvärtom, att man är så trött att kroppen bara vill vila?

Jag får väl ta mig en powernap a lá Gnurp ute i solen istället...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: yasse

det var ju solförmörkelse, kanske va därför..?

2008-08-01 @ 14:12:05
URL: http://yazz.blogg.se/
Postat av: kirran

Jag hade också lite svårt, men yasse, det var ju idag på dan...

2008-08-01 @ 22:27:05

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0