Vart 6:e år händer det

Idag slog det mig att jag skadat mitt knä vart 6:e år:

- Det är 12 år sedan jag gjorde min första knäoperation efter en skön fotbollsdribbling och ett vrål utan dess like.

- Det är 6 år sedan operation 2 genomfördes och medförde att jag tog studenten på kryckor...men hey, någon måste ju springa (läs: hoppa) ut sist från skolan =)

- Å nu, 6 år senare var det dags igen men ingen operation här inte....thank god! 

Jag tror en del på ödet eller snarare att det finns en mening med allting som händer. Så den fråga som rullar i mitt huvudet just nu är: vad var meningen med att jag gjorde illa knät? Kanske kroppen behövde ett break eller någon annan skulle få tid att glänsa eller jag kanske bara behövde en tankeställare...ja, funderingarna är många men svaren uteblir, men time will tell, precis som vanligt. 


/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0