Var är min plånbok?

Var precis på väg ut genom dörren och på väg till jobbet när jag insåg att jag inte tagit fram "låsa upp kortet" för garagedörrarna på jobbet. Ner i väskan med handen för att leta men utan resultat, plånboken var borta.


Paniken började så smått komma men jag kollade även i träningsväskan men ingen plånbok, då infann sig den riktiga paniken. Började fundera på var och när jag använde plånboken sist (läs: inte det lättaste så tidigt på morgonen) och även vad jag hade på mig. Insåg rätt snabbt att alla kläder som jag använde igår var med i tvättmaskinen som rullade igår kväll...hmmm. Efter ca 20 minuters letande och tänkande kom jag på att jag slängt av mig min tjocktröja i garderoben och det var mitt sista hopp. Mycket riktigt, där låg plånboken...puhh.

Kom till jobbet ca 30 minuter senare än vad jag tänkt mig men vad gör det en morgon som denna...

/Gnurp  

  

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0