Vad gör man med alla priser man vunnit?

Har varit nere i förrådet idag och rotat, hittade en massa intressanta saker; b.la. kryckor och gamla gamla innebandyklubbor. Men det som drog min uppmärksamhet var den stora bruna lådan med en massa priser i, allt ifrån medaljer till bucklor. Mer eller mindre alla priser jag vunnit genom årens lopp ligger i lådan.


Medaljer i mängder


2:a priset i Gothia Cup i fotboll, notera dammet =) 


Har samlat på mig ett och annat pris genom åren

Min fråga är nu vad man gör med sina priser när man kommit upp i åldern, någon som vet? Jag menar, ska dem ligga och damma i en låda i förrådet? Är minnena från vinsterna mer värda än de faktiska priserna och därför orsaken till att de inte finns/visas uppe i lägenheten?

/Garpen

  

Något att tillägga?
Postat av: fia

Hemma hos mamma i ett skåp?

2008-08-17 @ 21:44:20
Postat av: Lena

Just nu nedpackade i en stor kartong på vinden, men de som betyder mest finns faktsikt uppe ;)

2008-08-17 @ 22:12:44
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/
Postat av: Kirran

Dumpa allt som inte har en större betydelse...Gothia och SM-guld kan du ju spara...

2008-08-17 @ 23:03:00
Postat av: Marre

I papperskorgen:-)?! Du kommer aldrig att sakna dom. Jag sparade bara de få som verkligen betydde nåt extra, enskilda utmärkelser!

2008-08-18 @ 08:26:19

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0