Lördagsbus

Imorgon blir det en intensiv jakt på diverse kläder inför kvällen. Jag hoppas Smidiga Skoog kan hjälpa mig genom att låna ut sitt breda röda skärp, det skulle vara guld värt. Har ett tema jag måste följa och det är inte alltid det enklaste...

Jag kommer spendera nästan hela dagen i mina gamla hemtrakter och dagen bjuder på diverse saker, allt ifrån match mot ett finskt elitserielag till kräftskiva/födelsedagsfest. Blir till att packa en extra tung väska...

Men det ska bli skoj att:
- Lira i min gamla hemmahall
- Möta nytt motstånd som vi inte vet någonting om
- Träffa mina gamla gymnasiekompisar och förhoppningsvis även en del nya också
- Hänga hemma hos Leniz

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0