Tyckte lite synd om mig själv

Igår när alla andra Stockholmare firade 080808 kom jag hem från jobbet, handlade mat, hyrde film och försvann in i dimman vid 9-tiden. Jag tog en så kallad powernap a lá Gnurp av modellen längre, den här gången utan alkohol inblandat ;)

Imorse tog jag en lång sovmorgon och halvsov sedan framför damfotbollen. Eftersom denna vecka varit rätt tuff för kroppen tyckte jag lite synd om mig själv, så jag bestämde att göra det som får alla tjejer på bra humör, nämligen att gå och SHOPPA! 3 timmar senare och 1400 kronor fattigare mådde jag genast mkt bättre, märkligt vilka underverk shopping kan göra ;)

Ps. det stör mig att jag fortfarande inte har hittat cykelbyxorna jag vill ha. Tosse du får nästan följa med till affären och visa för jag tycks ha en förmåga att missa dem varje gång.



Hittade billiga reflexer på rea så jag laddade upp med några inför uppvärmningarna senare i höst


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0