Kan någon lösa ekvationen?

Jaha, då var man tillbaka i den onda cirkeln med sena träningar och alldeles för lite sömn. När man inte är hemma förrän tidigaste vid 22.30 (läs: å då är jag en av de zessor som har närmast hem) är det svårt att komma i säng innan 00.30-01.00. Dessutom är man uppe i varv när man kommer hem och kroppen är trött och skriker efter mer sömn än vanligt. Ekvationen går liksom inte ihop och ska man dessutom jobba dagen efter är det inte skoj alls...


Men jag tycker trots allt att sena träningar är sköna, speciellt eftersom det finns stunder då jag måste jobba över och då hinner jag jobba klart och ändå komma i tid till träningen.


Det gäller bara att lösa ekvationen...


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0