Tidig morgon

I går morse var jag uppe tidigare än vad jag brukar under veckodagarna, bara för att sitta i ett seketariat och trycka på en stoppknapp. Tack och lov hade jag Tosse som sällskap. 


Anki visade upp sin nya maskot som var riktigt läskig att röra, trots det hoppas jag att få se den i omklädningsrummet framöver. Tosse och jag hann med en massa saker innan första matchen, bygga ihop plastbord, klättra upp i ribbstolarna och ta bort gardiner framför måltavlan och bli attackerade av dammtussar, prova junisarnas klubbor, leka DJ....ja, vi hade rätt skoj trots att klockan inte hade slagit 8 än.

Väl hemma var jag tvungen att ta en powernap a lá Gnurp och komma tillbaka i storform =)

/Garpen

 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0