Pannkakstårta a lá hälsogurun

Idag har min familjen firat mig och vi hade en underbar middag och precis som förra året bestämde jag att det skulle bli pannkakastårta. När jag had tagit mina första tuggor av tårtan var jag tvungen att fråga mamma om hon gjort någonting annorlunda med tårtan i år, eftersom den inte riktigt smakade riktigt lika dant som den brukar. Då kom det fram att pannkakstårtan var lite av en hälsotårta, om en tårta nu kan vara det. Pannkakorna var gjorda på dinkelmjöl, det var sylt med mindre socker och slutligen var det även lightglass.

Jag började skratta så att jag grät... 

Ibland är det bara bättre att hålla sig till orginalet =)



/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0