Nyttigt att sitta bredvid

Igår bar det av ut till Tyresö för match och självklart åkte jag och Jempa fel och eftersom vi tydligen hade andra bilar efter oss som trodde att vi hittade förstår ni själva hur det hela slutade =) Jag agerade telefonjour åt zessan från Wilda Väsby och hon kom fram före oss, kanske borde ha agerat efter mina egna instruktioner.

Jag var med på den korta utomhusuppvärmningen för att kolla hur knät reagerade. Sedan var det bara att inta träbänken och agera saftblandare. Insåg på nytt att det är fruktansvärt nyttigt att sitta bredvid ibland och få se spelet utifrån, även om det samtidigt suger totalt...man vill ju bara spela.  

Det var roligt att se att så många zessor växte enormt under matchen igår och jag tror allt att vissa tom hittade "sin plats" på planen. Stundtals var det riktigt bestämda blickar som intog planen och spelmässigt den bästa matchen hittills (enligt mig)...kanske ska stanna på bänken ett tag till för det verkar ju gå bra då... ;)

Kvällen avslutades med en trevlig middag med stora delar av gänget, en efter en droppade dem in och i vanlig ordning stod fröken Wilda Väsby för showen =)

/Garpen som fick jubla 4 ggr igår 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0