Nya semesterplaner har påbörjats

Sommarsemestern har knappt tagit slut förrän jag börjar planera min vintersemester. Jag måste ha någon resa att se fram emot för att jag ska orka den gråa hösten, så enkelt är det. Resmålet känns nu mera rätt SOLklart för min del, får garanterat den vila och de soltimmarna jag behöver...sedan skadar det ju inte att man blir uppassad 24/7 =)

Nu gäller det bara att pussla ihop allt...jobb, innebandyn, flygbiljetter mm. man vill ju utnyttja sin semester till fullo... 

Det ska bli intressant och se det färdiga resultatet, få njuta av solen, dricka nypressade juicesmoothies, prova jacuzzin, inta sovläge i "lyxfotöljerna" på kvällarna och titta på film (Kirran du vet exakt vad jag snackar om), ja...helt enkelt njuta av livet.

Ps. Men att träffa mamma och pappa igen är självklart syfte nummero uno =)

Inte helt fel fast...

jag är mest intresserad av att se hur Spa-byggnaden formats och hur den nya jacuzzin fungerar =)


Muskelavslappnande relaxsåpa är a big NO NO har jag hört...
Slutar inte alltid så bra...även om man skrattar tills man gråter =)

Jag lovar att jag bara hällde i några droppar...(läs: råkade tappa flaskan i vattnet och mörkade tills bubblorna började överta hela altanen)  

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Gud vad skönt, jag är såå avis och längtar dit!

2008-08-05 @ 13:03:35
Postat av: Leniz

Ja lite avis är man allt.

2008-08-05 @ 22:38:14

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0