Ny order för dagen

Idag får jag träna...tjohoo...vad som står på menyn är dock oklart men det blir säkert någon lättare form av  återhämtningsträning. Eftersom Jempa besitter makt över mina klubbor just nu blir det till att plocka fram en gammal goding, men vem vet, jag kanske inte ens får chansen att använda den. Annars finns det ju ytterligare ett alternativ, jag kan ju kidnappa Camillas klubba, för den är grym...iaf klockan 07.00 en lördag morgon (läs: testade Camillas klubba i lördags morse kl 07.00och jag har aldrig skjutit bättre, nyvaken och allt).

Nu blir det till att bita sig i tungan och invänta dagens meny, hur nyfiken jag en må vara...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0