Nu börjar träningsmatcherna

Innebandyveckan som kommer bjuder på en massa skojiga saker, främst tänker jag på säsongens första träningsmatch. Det ska bli grymt skoj att få fightas om bollen, slita och se om försäsongen gjort sitt, även om vi inte är i närheten av att vara klar med den. Helgens "två mål" gav verkligen mersmak...

Ikväll är det dags att inta hall med boll och klubba igen och förhoppningsvis bli vän med klubban...vi synkar bra när det gäller passningar men vi är inte riktigt överrens när det gäller skotten =) Men träning ger färdighet har jag hört, så jag är rätt lugn på den fronten...

Ps. Herr Kviding, sa inte du att du hade skjutit in min klubba? *ler*

Snart är det dags...
/Garpen



Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0