Nertränad och klubblös

Vet inte vad jag förväntade mig när jag kom ner till träningen idag, men oavsett så är det skoj att få höra det senaste och rensa skallen från jobb för en stund. Det finns ingenting bättre än att idrotta för att rensa skallen och låta stressen försvinna ur kroppen. 

När vi fick order om att inta parketten insåg jag att det skulle bli en tuff träning för mig, dels för att jag inte hade mina klubbor (läs: fortfarande i Jempas förvar) och dels för att kroppen är rätt nertränad. Kan berätta att jag provade 7 olika klubbor under uppvärmningen och 5 olika klubbmärken. Det slutade med att jag spelade med Smidiga Skoogs "spett", samma klubba som jag har som reservklubba i mitt eget klubbfodral, men som jag aldrig använt.

Förövrigt hade vi Yvett på träningen för att se om Zundaland är något som passar damen. Självklart var det "Härskaren" som kom på smeknamnet till allas förvåning, vad fick han Yvett ifrån? haha =). 

Nertränad och klubblös, hoppas det snart vänder för min del... 

Förövrigt har Daniel visat hur man prioriterar i Zundaland...vad är väl lite mat på en gala mot att träffa zessorna och hänga? Skönt att se att killen börjar få ett riktigt Zundahjärta =) 

Ps. Yazzes hemmagjorda tofflor var dagens stora skratt...lite tejp och en sula, behövs det mer?

/Garpis   


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0