Mina önskningar slog in

Innan matchen hade jag två önskningar: få teka backhand mot Jide och få göra mål...and guess what, önskningarna slog in. Backhandtekningen var klockren (återigen, tack för lektionen Nisse!), till och med Jide blev lite paff =)
Men det viktigaste av allt, jag fick ÄNTLIGEN göra mål även om det bara var att peta in bollen på volley, men alla mål räknas oavsett konststycket innan mållinjen. Fick till ett par glädjeskutt a lá Garpen och det var verkligen sann glädje och förhoppningsvis släpper min måltorka som jag haft fram till nu...

Btw. Jag var inte det enda födelsedagsbarnet i Zundaland idag, det visade sig att även Zeger blivit ett år äldre, dubbel glädje med andra ord. Zeger hade till och med bakat tårta till alla, ett stort plus!

PS. Tack för presenten el Capitano!

Återigen, tack för alla gratulationer under dagen!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0