Kalendern är uppbokad

Den här veckan är det en massa olika aktiviteter inplanerade, innebandymässigt får jag inte röra boll och klubba först förrän på lördag då ett "svårare" motstånd står på andra sidan planen. Med svårare menar jag både språkmässigt och antagligen spelmässigt också. Men tro inte att jag slipper träna fram till lördag, utan frågan är snarare vad jag ska träna, väntar fortfarande på order från "Härskaren" =)


Årets första kräftskiva väntar också och i samma veva är det 25-års fest för min kompis Frasse. Kräftskivor är inte min favorittillställning direkt eftersom jag och kräftorna inte brukar komma så bra överrens (läs: gillar inte kräftor), men det brukar lösa sig på ett eller annat sätt...för jag bangar ju inte en kräftskiva för odjurens skull ;)   


 

Veckan kommer kräva att jag kan:
Jobba i världens tempo (mån-onsd)
Pricka av namn (torsdag)
Klara mig ifrån att bli sjösjuk (fredag)
Hantera boll och klubba (lördag)
Använda min fantasi (lördag)
Räkna (söndag)

/Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0