Jobbfokus

Den här veckan har mitt fokus legat på jobbet, det har varit event, press, besök och så klart även det dagliga jobbet. Det känns att det är fredag kan jag säga och kroppen skriker efter ordenligt med sömn. Tempot jag har haft den här veckan är ok för en vecka eller så, men fatta att vissa personer lever ett sådant här liv hela tiden...att dem orkar!

Ikväll är det sista arrangemanget för veckan och jag ska iväg på en liten båttur med middag mm. med branchens alla företagsledare...låter fancy eller hur? =)
Som vanligt blir jag väl den enda tjejen i sällskapet men jag är van vid det här laget. Tur att jag har vassa armbågar och vet hur man tacklas ;)
Som om inte det var nog ska engelskan slipas rejält idag, igår var det bara 3 amerikaner att hålla koll på, idag kryllar det av internationella hjältar.

Hörde rykten om att det ev skulle bli en internationell utgång ikväll...skulle jag hänga på där kan man ju konstatera följande:

1. Jag skulle nog inte ha några problem att bli uppbjuden till dans
2. Min engelska skulle kunna nå oanade höjder =)
3. Gratis bar

Hmmm...undrar vad som lockar mest: min nybäddade säng eller en utekväll?

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0