Halva dagen avklarad

Då var lunchen intagen, mailen läst och halva "att göra listan" utförd och lite mindre än halva dagen återstår, blir till att lägga in en extra växel för att hinna klart innan det är dags att gå hem =)

Ikväll är det dags för ytterligare en träningsmatch och det känns lite märkligt att börja veckan med en match men jag klagar inte, snarare tvärtom. Innebandymässigt kan veckan inte bli roligare, 3 träningsmatcher och även någon vanlig träning som alltid bjuder på överraskningar.

Ser fram emot:
- att höra hur Tosse o Co upplevde sin första campingupplevelse...haha, förväntar mig en massa tokigheter från tjejerna.  


- samarbetet mellan mig och min nuvarande klubba...hade stora funderingar i helgen på att gräva upp the "red one" ur graven och köra mun-mot-mun metoden men insåg rätt snabbt att det aldrig går att läka stora sprickor, inte ens med Karlssons klister ;)

- att få prova årets modell av Pumaskorna...har hört att färgen går rätt bra med våra matchkläder...I like!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0