Gav expertens tips en chans

Tänkte att jag skulle ge expertens tips (läs: personen som ansåg att snoozfunktionen borde försvinna) en chans imorse och försöka kliva upp direkt när väckarklockan ringde. Det gick bra i så där en 30 sekunder innan jag insåg att viljan att ligga kvar i sängen ett tag till var större än viljan att kliva upp, så jag ställde om klockan och snoozade sedan 4 ggr =).

Frågan är om snoozandet blivit ett måste för min del...

/Garpen, fortfarande snoozkungen

Något att tillägga?
Postat av: leniz

Kan ju bara hålla med dig om att den den experten har helt fel. Imorse ställde jag klockan på 07.30 och gick sedan upp efter lite snozningar kl 08.05 så underbart och jag måste snoza det är ju underbart. VArför skulle de annars gjort den funktionen på alla slags väckarklockor?

2008-08-25 @ 19:02:21
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0