Försöker "någon" säga mig något...?

Hmmm, allt verkar leda till golf...

Idag fick jag min födelsedagspresent av min bror och innehållet var kanon men frågan jag ställer mig är om någon försöker säga mig något...

Paketinnehållet...


Golfbollar...massor av golfbollar =)

I juli fick jag en golflektion av Leniz i tidig födelsedagspresent, mkt uppskattat och det gick ju...ja, över förväntan =)



Kanske är dags att ta tag i "talangen" på riktigt...hmmm

/Gnurpisch

Något att tillägga?
Postat av: leniz

Dte är klart att du ska ta tag i det. KM i helgen men om ett år kanske du kan var med :p Jag tror på dig, min tränare gjorde ju det, uppenbarligen din bror och ja då är det bara du kvar.

2008-08-20 @ 23:37:58
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0