Flera visade framfötterna

Igår låg allt mitt fokus på mitt knä så jag glömde det viktigaste: att berömma alla nya zessor som verkligen tog för sig under matchen igår, riktigt roligt att se.

Favoritögonblicket igår var när Kylås och Jempa var 2 mot 1 framför mål och fick peppra motståndarkeepern säkert 3-4 ggr innan någon försvarare hjälpte till. Det var en märklig syn men jag tror allt att jag såg ett och annat leende på planen. Det är bara att inse, ibland studsar bollen inte som man vill (läs: trots försöken ville bollen inte in).

Medan jag låg bakom sargen mellan båda båsen kunde jag höra ett och annat, lite intressant faktiskt...speciellt motståndarnas frustration över vårt kompakta försvarsspel. Så ta åt er tjejer, även om vi fortfarande är låååångt ifrån vad vi kan prestera.


Gårdagens Zundaring. Fotograf: Kirran

Over and out!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0