En helt ny värld...

Så inledde Fia med att säga när jag insåg att jag plötsligt skulle spela med två stycken rightare bredvid mig.
1. Det har aldrig någonsin hänt i hela min innebandykarriär.
2. Vi fick 5 minuter tillsammans på planen innan en av mina vingar fick lämna laget...om det var för att det gick bra eller dåligt för oss ligger nog i betraktarens ögon. Själv tyckte jag att det gick SUPER...nästan för bra...går det?

Förövrigt var det en tuff kväll, en lång men grymt effektiv träning med en blandning av både det ena och det andra. Om inte jag blir bästis med min repstege kan det bli en lång säsong...en väääldigt lång säsong!

Fia och Story med sina repstegar

Övriga noteringar:
- Parketten ligger spegelblank i Solnahallen och var rätt skön att lira på för att vara första gången på väldigt länge. Det fanns dock ögonblick då jag snubblade till på mig själv, fästet var nog för bra för mitt eget bästa ;)

- Jag kommer nog aldrig ha på mig mina blåa shorts på fler träningar, jag spenderade fler minuter på att knyta fast dem och fixa hit och dit för att de skulle sitta än vad jag drack vatten...sjukt irriterande! Jag valde att springa i utslitna cykelbyxor under löpningen bara för att slippa lägga energi på shortsen...då har det gått lång kan jag meddela =)

- Jag och min klubba är fortfarande inte riktigt vänner men på god väg...igår såg jag luckan men inte min klubba =)
men vi är på rätt väg iaf och det är huvudsaken...

- Det heter tydligen tjex och inte kex...iaf så länge man vill smaka ett kex av herr Kviding ;)

/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0