Det går undan...

Idag var det en sådan där skön träning, allt är egentligen emot en men allt går så himla bra ändå. Vi värmde upp i ösregnet och trots att jag var blöt..IGEN, var det rätt skönt. Under "två målet" fick jag en ny lekkamrat i Fia och det blev en och annan aha-upplevelse. Till och med klubban ville börja samarbeta och börja skjuta när jag ville...som sagt, passningarna sitter där de ska, nu gäller bara att visa vem det är som bestämmer så kommer nog klubban se till att jag får jubla lite också...kanske är dags att börja öva på en målgest =) 

En sak är säker, det går undan på planen...

Btw. Vissa semesterrutiner sitter fortfarande i: Sex in the city X 2 innan det är läggdags...I like!

/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0