Barfota framför högklackat

Jobbeventet blev riktigt lyckat och de tre amerikanerna som jag fick träffa var alla riktigt trevliga. Eftersom vi blev klara tidigare än beräknat passade jag på att åka till Solnahallen och titta på zessorna som spelade mot Huddinge. Det första jag gjorde när jag kom in i hallen var att ta av mig skorna och gå barfota, trivs så mkt bättre i platta skor (läs: innebandyskorna) än skor med klack, även om det är skönt med variationen.

Återigen var det nyttigt och lärorikt att sitta bredvid och titta. Jag kunde konstatera att de senaste tillskotten gjorde sjukt bra ifrån sig och spelet såg stundtals riktigt bra ut. Kul att det var olika målskyttar och att domaren lät båda lagen smälla på i närkamperna.

Det här kan bli bra, riktigt bra...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0