08-08-08

- Om jag inte misstar mig är det idag vattenkriget mellan södra och norra delen av stan ska gå av stapeln. Roligt att spruta vatten på varandra när vädret är som det är...men vem vet, det kanske blir fint väder mot eftermiddagen.

- Stureplan är avspärrat för en 08-fest av modellen större. Hörde någonstans att de förväntar sig 50.000 pers...hmmm, låter inte det lite väl mkt.

- Det är 2 dagar kvar tills Yazze fyller 18 år. Minns när vi satt i Hagaparken innan en träning förra säsongen och Yazze gnällde på att det var 365 dagar kvar tills hon fyllde 18 år. Inte många timmar kvar nu Yazze....håll ut! =)

- En ledig helg från allt som har med innebandy att göra, såååå skönt...både min kropp och knopp behöver det. Alla zessor spenderar den lediga helgen på sitt sätt...några zessor befinner sig neråt i landet sovandes i tält för första gången (läs: vill höra allt från den trippen), andra drar norrut och andra västerut.

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

JA 080808 dagen firas inne i hela staden, man får se om man kommer in dit senare under dagen om vädret håller sig. Men vattenkriget som jag tror börjar kl 15.00 skulle vara ganska kul att se :p

2008-08-08 @ 11:25:14
Postat av: yasse

ja, men jag kommer förmodligen inte få någon pannkakstårta :(

2008-08-08 @ 14:36:46
URL: http://yazz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0