Vilka är nyförvärven...?

Efter mitt inlägg om toppningen av truppen inför Åland har många undrat vilka de är. Inte ens alla som ska med vet vilka nytillskotten är eller jo vänta... en del kanske har fattat eller läst sig till det i en och annan blogg...

Jag skulle beskriva nyförvärven inför Åland enligt följande:

Spelare # 1: en energiboll utan dess like, går från 0 till 100 direkt, det finns inget mellanläge som zessan så fint uttrycker det själv. Hon avskyr Cooper-testet och skulle hellre simma 1000 längder i en 25-meters pool. Hon är tjejen som alltid får mig att skratta och bjuder på sig själv in i det sista. Helt klart en matchvinnare!

Spelare # 2: är en av de spelare, så länge jag spelat i Zunda, som har förmågan att bryta bollen i 9 fall av 10. En stor spelare i ett litet format och med denna fd. zessa i Ålandstruppen kommer säkert ett och annat avslöjas...hon har nämligen en förmåga att luska fram ett och annat... ;)

15 dagar kvar...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Spelare #2

Vad du är gullig!

Men du är liite orolig nu, va...;)

Kram!

2008-04-10 @ 17:25:30
Postat av: Garpen

Orolig och orolig...borde jag vara det? ;)

Efter att avslutningsdikten är framförd på lördag, kan allt avslöjas...det finns tom en del 2 som jag inte tror du hört ;) Vi får ta den på Åland.

Ps. Måste se om vi kan fixa fram # 2 till dig!

2008-04-11 @ 08:25:34
Postat av: Spelare #2

Oj, en del 2? Kan du maila över dikten direkt på måndag?:) Spännande!!

#24 funkar bra oxå - hade ju det de sista åren...;)

Kram!

2008-04-11 @ 10:17:08

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0