Vad händer imorgon?

Imorgon är det provträning i Zundaland men för mig väntar en "hemlig" aktivitet. Jobbet har kickoff och allt jag vet är följande:

- Klockan 15.00 drar vi från kontoret
- Medtag badkläder och träningskläder (läs: vet ej om det är inne eller ute som gäller...HJÄLP!!!)
- Klockan 22.00 kommer maten vara uppäten och då är det fritt fram och göra vad man vill

Men andra ord vet jag inte vad som väntar mellan 15-22 men en gissning är att det innefattar pool, jacuzzi eller liknande eftersom vi alla ska ha med badkläder. Men vad ska vi ha träningskläderna till? Usch, jag avskyr att inte veta typ av aktivitet...blir till att packa en stor väska med betoning på STOR! *ler*.

Jag och 5 grabbar...hur ska detta sluta?????
Bäst att kameran åker med... ;)

Ps. jag hoppas att jag slipper värsta "fina middagen" (läs: lite mat som ligger fint upplagt på tallriken och kostar skjortan) som sist...inte jag någonstans. Vad hände med korvmojjen nere på hörnet liksom...*fniss*

badsusan


/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0