Uttittad i affären

Jaha, då sitter jag i Täby hos Mutola och väntar på...ja, vad väntar jag på egentligen?

På vägen hit var jag tvungen att köpa mjölk..lätt laktosallergiker som jag är *ler*. Mamma har ju varit på mig om att jag inte får i mig tillräckligt med kalcium men det är nu löst...jag dricker mjölkdrinkar, med andra ord...massor av kalcium  ;)

Jag märkte att jag blev uttittad i affären...anledningen...en nästan färdigspacklad Gnurp iklädd partyoutfit köpte en liter mjölk vid 17-tiden...ingen hit med andra ord, men who cares? Om Anna Book kan köpa 2 påsar chips i samma affär kan väl jag gå färdigspacklad eller?

Nä, nu måste jag dricka lite mjölk... *ler*

/Garpen som kommer vara fylld med kalcium lagom till läggdags

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0