Tiden går

Nedräkningen på bloggen har nu kommit ner på en 7:a som 7 dagar kvar till Zundas avslutning. Som vi zessor har väntat och ryktesvägen har jag hört att det kommer bli en och annan överraskning. Jag undrar om inte en viss zessa kommer göra en "Garpen" detta år...min fundering just nu är bara varför...hmmm...sjukt nyfiken!

Sedan kommer vi kanske (om det fortfarande gäller) få fin fint främmande under "Zunda-matchen" som spelas under dagen. Förhoppningsvis är denna gästspelare bara en match ifrån Globen nästa lördag...
Mäktigt att en människa kan påverka unga spelare & framkalla stora leenden bara genom att finnas i samma lokal (läs: hall).

image1327
Zäta kommer säker vara på plats på lördag, jag undrar om han tar med sig sin dejt :)

/Gnurp som ser fram emot nästa lördag  

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Än så länge verkar det står kvar i alla fall...vi får se hur det blir =)

2008-04-05 @ 23:43:28

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0