Spinner vidare på diskussionen om Årets spelare

Under min promenad till jobbet imorse funderade jag på vad som krävs för att bli årets spelare på damsidan och om alla verkligen blir nominerade på samma villkor...
Jag menar, vad krävs av t.ex. Minne för att hon ska bli nominerad igen?
Hon har vunnit priset minst 2 ggr (vad jag vet), bedöms hon på samma villkor som alla andra eller måste hon "överprestera" i fortsättningen för att bli nominerad?


Jag förstår att det bara finns 10 platser men tycker ändå att det är konstigt att lagmaskinen IKSU har 3 spelare nominerade och Balrog bara en.  


Är det så att spelare med en hög lägstanivå har svårare att bli nominerade?
Krävs det en "mirakelsäsong" från dessa spelare för att få bekräftelsen?


Frågorna är många men svaren uteblir...


/Garpen som undrar


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0