Söndag...redan

Sitter just nu på jobbet och försöker avverka några timmar och har redan fått mkt gjort...lite cred till mig själv! Att jobba på en söndag är ju kanske inte det ultimata men ibland behövs det...även om huvudet inte alltid är med ;)

Gårdagen blev jättetrevlig på många sätt och det var länge sedan jag skrattade så mkt...och dessutom åt en liten "ask", det var inte själva asken som var rolig utan innehållet..haha. Det går att skratta åt det nu men det kanske inte blir lika roligt under veckan...

Medan tjejerna gjorde sig i ordning igår satt jag och sjöng schlager för fulla muggar och det känns idag kan jag lova...

Back to work!

/Gnurp



Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0