Snart tillbaka i Sthlm

Just nu sitter jag i bilen på väg hem från Småland. Jag har kört min strecka (Läs: I love cruz-control) och får softa sista timmarna.

Vi var framme vid hotellet runt 23.30 igår och jag sov som en stock i natt, helt slutkörd. Imorse lyckades jag med bedriften att låsa in mig själv mellan två dörrar utan någon väg ut. Jag råkade nämligen i min tröthet ta brandvägen ner till frukosten istället för den vanliga trappen...Garpen i ett nötskal. Jag stod och funderade ett tag på vad jag skulle ta mig till, lyckligtvis kom en anställd genom någon källardörr och öppnade dörren med någon kod....ingen kanonstart på dagen direkt.

Jag hade den märkligaste drömmen inatt, att alla mina vänner var anorektiska och sprang runt som skelett. Men det märkliga var att jag dagen innan sett dem normala och plötsliga ett antal timmar sedan var de trådsmala skelett...no pretty sight!

Nä, nu tänkte jag göra lite nytta och tömma inkorgen...no pretty sight där heller...

/Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Hahhaha kan bara se mig dig framför mig mellan dessa två dörrar.
Din dröm var fett äcklig (uch vad jag hatar ordet fett men men )

2008-04-03 @ 18:44:46
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0