Sms

Ibland blir man glad...

                 Ibland suckar man....

                               Ibland skrattar man...

                                         Ibland fattar man ingenting....

                                                        Ibland håller de en uppe halva natten...


/Garpen som är smått trött idag

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Kan bara hålla med. Igår fick de nog mig att känna lite av allt möjligt av det du skrev. Mamma fråga mig imorse va höll ni på med (vilka nu vi är?) hon sa jag hörde bara en massa sms. Men vadå jag stängde ju av ljudet efter en stund. hmmm att SMS kan få en att grubbla så mycket.

2008-04-22 @ 13:00:41
Postat av: fia

hemlighetsfull som satan är vad du är :)

2008-04-22 @ 18:18:20
Postat av: Garpen

Ja du Fia...kan hända ;)

2008-04-22 @ 18:20:29

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0