Sliten idag

Oj, vad det tog emot att gå upp imorse, trots att jag låg och sov vid 22.00 igår. Jag känner mig som att jag är i en dåsig bubbla, orkar inte ta tag i någonting. Jag är grymt nöjd att jag hann med att tvätta klart igår iaf, underlättar enormt inför packningen ikväll...även om jag bara kommer påbörja packningen...har ju faktiskt en dag till på mig att packa (läs: varför inte skjuta upp allt som är tråkigt?).

Såg precis att jag fått en kommentar från tränaren i IF Fram, det var ju trevligt. Jag tror att de lärde sig ett och annat under matchen och var faktiskt glada trots förlusten med 2-16. Skönt att man kan känna så efter en storförlust :)

Back to work...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: de Mander

IF Fram heter vi, men close enough :P

Ja, alltså jag tror inte att tjejerna var allt för glada över förlusten, men jag är i varje fall helnöjd. Nu när de har fått känna på hur man spelar innebandy på riktigt så kan man ju börja köra lite hårdare träningar med dem, för nu fårstår de ju vad man skall ha styrkan till. :)

2008-04-28 @ 12:02:13
URL: http://blog.ax/_johand

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0