Skön känsla i kroppen

Jag kommer garanterat ha en skön känsla i kroppen när jag lämnar kontoret senare idag. Det är fredag och löning...Åland väntar runt hörnet, jag kommer få spela innebandy och samtidigt spendera helgen med zessor jag verkligen diggar, även om en del saknas :(

Rätt skön helg med andra ord...

Vet inte om det blir mycket till uppdatering under helgen men vem vet, jag kanske kommer över någon dator på Åland. Annars väntar en uppdatering söndag/måndag, lite beroende på när vi kommer hem.

Ps. Öberg, jag ska försöka komma ihåg att ge dig en liten uppdatering, om du lovar att sola lite för mig med (läs: lite smått avis).

Ta hand om er där ute...


image1381
Dags att regera som bara vi zessor kan...

/Garpen, redo att dominera, både på plan och på dansgolvet


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0