Ska försöka undvika en repris från förra året

Då var biljetten till innebandyfesten bokad...klart att Zunda måste vara representerat *ler*. Förra året såg det ut så här:

227437-1321

En glad Guld-Örjan klappade mig på axeln och sa några välvalda ord som värmde så mycket att jag började gråta...
Ska försöka undvika att något liknande händer i år, för det var verkligen pinsamt men samtidigt visar det hur mycket jag lärde mig av Örjan under Balrogtiden...på gott och ont!

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Anonym

Hur fixar man biljetter till den? Skulle så gärna vilja gå....
/En anonym läsare:)

2008-04-04 @ 13:56:26
Postat av: Garpen

Det är bara att köpa biljett via Ticnet...vem vet vi kanske ses där :)

2008-04-04 @ 14:38:56

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0