Pepparkaka nummer 2 har landat

Ikväll blir det middag hos päronen, pappa har äntligen kommit hem efter ca 7 månader i Thailand. Han kommer säkert att vara så där jobbigt brun som bara han blir...inte avis alls, närå. Jag hoppas han har med sig något roligt hem till mig...man kan ju alltid hoppas iaf *håller tummarna*.

Jag hoppas vädret blir bra lagom till att jag kommer hem från New York för då ska jag bjuda in mig själv på middag hemma hos mina föräldrar och be pappa grilla. Pappa är det master of grillning och det var över 1 år sedan jag fick njuta av det. Ni skulle bara veta hur många gånger jag pratat med honom och beklagat mig över att grillningen inte skett på så länge...lär nog äta så jag spricker när det väl blir dags *ler*.

På tal om mat...dags för lunch!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0