Outfit problem

Nu skulle jag ha haft en sådan där populär modeblogg och kunnat fråga mina läsare vad de tycker jag ska packa ner för outfits. Men som de flesta andra människor får jag nöja mig med min nuvarande känsla...vad jag kommer känna för på lördag spelar absolut ingen roll just nu. Med andra ord, känner jag mig generad över klädseln på lördag har jag bara en person att skylla....en trött Gnurp.
 
Än så länge är hopprepet nerpackat...kommer det ens att användas?

/Garpen  

Något att tillägga?
Postat av: Mäster packaren

Jag kommer garanterat ha med mig mest!!! Fattar inte vad det är som tar plats.... hmmm.... ja ja ja...
sova snart kanske?!
ses imorrn....

2008-04-24 @ 23:27:33

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0