Nytt rum, mer lugn

Egentligen kanske jag borde ha flyttat mina grejer redan i söndags när jag ändå jobbade hela dagen men jag valde att prioritera andra saker. Så igår passade jag på att flytta in mina saker till mitt nya rum. Ska jag vara ärligt känns det lite märkligt, jag har ju ändå suttit på samma plats i nästan ett års tid men samtidigt känner jag vilken skillnad det är när det gäller ljudnivån. Ska bli skönt med lite lugn och ro.


Jag passade även på att rensa bland alla pappersbuntar jag haft på mitt skrivbord och jag fattar inte hur enkelt det är att samla på sig en massa skärp, fast och andra sidan var det nog inte skräp när jag först sparade pappret...


/Garp med rensat skrivbord


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0