Nu är det klart!

Jag är nu officiellt en Zundazessa även nästa säsong. Inleder min 5 eller 6:e säsong i Zundatröjan, har inte riktigt koll men vad gör det...trivs som karamellströsslet på mjukglassen (läs: min egen jämförelse). Det känns hur bra som helst och det ska bli intressant och se vilka zessor som joinar mig i slottet, även om jag har koll på en hel del. Dessutom kan bloggen nu leva vidare ett år till ;)

image1385
/Garpen, Zessa # 18

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Skönt att ha tagit beslutet redan nu kanske, själv tvekar jag fortfarande inför att jaga en basketboll. Men jag ÄLSKAR ju basket och inser det mer när jag coachar kanske ska sattsa på det istället för det är ju grymt kul. =)

2008-04-25 @ 22:17:58
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0